środa, 19 marca 2014

Nowy początek. Must Have, Wiosna 2014

Po własnym rachunku Za i Przeciw, postanowiłam w końcu założyć bloga. Zaczynam od czegoś, co jest mi teraz najbliższe. Postanowiłam odświeżyć troszkę swoją szafę i po rozpoznaniu wybrałam swoje dwa ulubione trendy na Wiosnę 2014. Oto one:


DŻINSOWA KOSZULA

Tegoroczna wiosna stoi pod znakiem dżinsu. Jest on na tyle uniwersalny, że możemy go łączyć praktycznie ze wszystkim: spódniczki, spodnie, leginsy. Tego typu koszula posłuży nam nie tylko na jeden sezon i warto mieć taką w swojej szafie.



H&M 99.90 zł


Promod 99.00 zł


Stradivarius 89.90 zł

PASTELE

Wiosnę zdecydowanie ogarnie cukierkowe szaleństwo. Ciepły róż, błękit, kanarkowa żółć, brzoskwiniowy- tych kolorów nie powinno zabraknąć w naszych szafach. Pastele mogliśmy oglądać na tegorocznych pokazach Miu Miu, Burberry czy Marca Jacobsa. Możemy je nosić od stóp do głów, łączyć z nietypowymi printami, jak nam się rzewnie podoba!




Aldo 189 zł


Mohito 179,99 zł


Reserved 59,99 zł










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Motywuje mnie to do dalszego rozwoju. Buziaki, Ewelina