piątek, 27 czerwca 2014

Ujarzmiony neon

Kochane, witam po krótkiej nieobecności. Dziś prosty set, w którym prezentuję moje nowe nabytki z wyprzedaży- neonową, różową spódnicę oraz czarną koszulę. Nie chciałam wyglądać zbyt słodko, dlatego je połączyłam. Czerń pięknie przygasiła i jednocześnie uwydatniła kolor spódnicy, w którym się zakochałam.

We wrześniu planujemy z moim Krzysztofem wycieczkę do Grecji z Grecosem. Może możecie powiedzieć mi co nieco o tej firmie, albo polecić ciekawe miejsce w słonecznej Grecji?
Miłego oglądania zdjęć:







Koszula- H&M
Spódnica- H&M

Przy okazji chciałam się Wam pochwalić, że zdałam maturę śpiewająco :))
Buziaki, Ewelina


38 komentarzy:

  1. Świetny kolor spódnicy :) Gratuluję zdanej matury i Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda ta neonowa spódniczka,lubię takie :)
    MÓJ BLOG ♥ CLICK

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna ta spódnica! i serdecznie gratuluję;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica! będe polować u siebie na nią..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) <3...buziaczki :*

    http://karolllalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. marzę o Grecji! :)

    +z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie :D Spódniczka the best !!! <3
    Obsewuję i zapraszam do mnie kochana http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tez bym chetnie wybrala sie do Grecji :) piekna spodniczka <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje matury! mnie to czeka za rok aż się boję -,- ślicznie wyglądasz, uwielbiam tego rodzaju spódniczki!

    Chciałabym Cię bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga, zależy mi na tym żebyś go odwiedziła, gdyż dużo to dla mnie znaczy. Reaktywowałam go po sporej przerwie bo postawiłam sobie wielki cel na te wakacje aby zmienić swoje ciało i mam nadzieje że z twoją pomocą się uda ZMOTYWUJ MNIE PROSZĘ- proszę zajrzyj: http://mimi-runs.blogspot.com/ Bloga piszę o fitnessie, bieganiu, jeździectwie i tym co akurat siedzi mi w głowie. Serdecznie zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz i zostawisz jakiś ślad!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną masz spódniczkę;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam mój błąd :c ale już teraz na pewno obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna spódnica!

    Paulina z Paullastyle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Ewelina! Thanks for your comment in one of my blog posts! I really appreciate it. Followed you back on Google Friend Connect. I also hope you'll follow me on Bloglovin. Again, thanks for dropping by.

    BTW, you look gorgeous in that outfit! :)

    xx
    Katherine @ Nested Thoughts

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like this!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment. Following back on GFC #32 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Ołłłł jeah, fantastyczna ta spódniczka, można wiedzieć kieyd była na wyprzedaży w H&M i za ile? Bo u siebie takiej nie widziałam, a uwielbiam rozkloszowane fasony ponad wszystko! :) A Twoja jest cudowna i świetnie kontrastuje z czernią, gra pierwsze skrzypce, a o to chyba właśnie chodziło :D a z tego biura nigdzie nie leciałam, także niestety nie mogę pomóc w tej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fenomenalna spódnica ! Za różem nie przepadam, ale krój ma świetny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. WSPANIAŁE KOLORY!! PIĘKNIE

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie to wygląda i gratuluję zdania matury ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuudowna spódnica, uwielbiam ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie nie wyglądasz zbyt słodko! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze chciałam jechać do Grecji.. może kiedyś uda mi się to wykonać, póki co życzę wam żeby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look delightful dear! That skater skirt looks great on you!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłej wycieczki życzę ;) Piękna jesteś
    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I like very much your fluo skirt!!!!! Very nice color.... Compliments for your success!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna spódniczka <3 Fantastyczny kolorek :)
    PS. Mam nadzieję, że wycieczka się uda i przywieziesz ze sobą mnóstwo uśmiech i troszkę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing skirt!!!
    Ciao bellissima, happy monday!!!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny kolorek ;) Pięknie! Mi się w tym roku marzy Grecja albo Hiszpania ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. My planujemy wybrać jakąś ofertę Last Minute do 2 tygodni, raz leciałam z biurem Grecos i naprawdę polecam bo opieka rezydenta była naprawdę na najwyższym poziomie. Polecam Ci Zakhyntos i wraz z nim miasteczka które ożywają nocą :).

    OdpowiedzUsuń
  30. spódniczka jest piękna ;)
    niestety nie wiem nic o tym biurze, ale zamarzyła mi się taka wycieczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna spodniczka :)
    nie znam tej firmy :) ja byłam na Krecie 3 lata temu

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna spódniczka! ;) Ale superr, byłam w Grecji chyba 9 lat temu już... piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny outfit:) Wróciłam po rocznej przerwie. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Motywuje mnie to do dalszego rozwoju. Buziaki, Ewelina