czwartek, 3 lipca 2014

Idealna 'mała czarna'

Inwestycja w idealną 'małą czarną', to najlepsza decyzja na świecie. Jest ponadczasowa i pasuje na każdą okazję.Każda kobieta, niezależnie od sylwetki, wygląda w tej sukience jak milion dolarów. Więc chyba każda z nas ma w swojej szafie przynajmniej jedną.
Prezentowana dziś przeze mnie sukienka, jest już drugą czarnulką w mojej kolekcji. Pierwsza jest obcisła, ma grube ramiączka, a plecy zdobi złoty zamek. Potrzebowałam odmiany. O tym, że sukienki Metki są ponadczasowe, przekonałam się już jakiś czas temu. I tym razem się nie zawiodłam! Delikatny wzorek na tkaninie nie jest dostrzegalny na pierwszy rzut oka, dół zakrywa to co niechciane, a złoty pasek podkreśla talię. Czego chcieć więcej? Chyba tylko ozdobnego dekoltu z koronki, który nie może konkurować z żadną biżuterią.
Ten skromny zestaw, założyłam na spacer z ukochanym po pięknym Parku Moczydło. Cudne widoki! Zachęcam do obejrzenia zdjęć :)












Sukienka- Metka
Buty- CCC
Buziaki, Ewelina :)

15 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, bardzo lubię sukienki ozdobione paseczkiem, dodają całej stylozacji smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ci w niej, dodaje ci drapieżnego wyglądu do twojej delikatnej i naturalnej urody ;)


    http://casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka! Super połączyłaś ją z tym paskiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sulienka, bardzo ladnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka :)
    http://tested--cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka :) Pozdrawiam oraz obserwuję.

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka. Śliczne koronkowe wykończenie nadaje jej delikatności. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie też zastanawiam się nad inwestycją w hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi, Jestem
    u r so pretty!!! I am following u.
    Thank u for visiting: http://lisawola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i piekna sukienka!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka :) Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, piękne widoki, piekna Ty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka :) świetnie wyglądasz :)
    i jakie piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Motywuje mnie to do dalszego rozwoju. Buziaki, Ewelina