sobota, 22 marca 2014

Prosty sposób na paznokcie w kropki

Hej, postanowiłam dziś pokazać wam prościutki sposób na paznokcie w kropki. Proste w wykonaniu, ale efektowne i bardzo wiosenne.

Potrzebujemy:

- wykałaczki do szaszłyków
- lakiery do paznokci w różnych kolorach
- przyspieszacz do schnięcia lakieru (opcjonalnie)



Powyżej lakiery, których użyłam ja. Różowy lakier firmy Golden Rose nr. 269 (koszt ok. 5 zł) i białego lakieru firmy Bell- french manicure nr. 01 (koszt ok. 9 zł) 



Paznokcie malujemy na jeden wybrany przez siebie kolor. Wykałaczka do szaszłyków bardzo ułatwia nam wykonanie kropek. Po wyschnięciu lakieru grubą, płaską końcówką wykałaczki nakładamy kropki (maczamy patyczek w lakierze i w małej ilości nanosimy na paznokieć), cienka, ostra końcówka posłuży nam do wykonania malutkich kropek. Po przeschnięciu kropek, paznokcie malujemy przyspieszaczem do schnięcia lakieru (ja posiadam firmy Bell). Zrobienie paznokci razem z ich wyschnięciem zajęło mi ok.15 minut.


Efekt końcowy wygląda tak :)




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Motywuje mnie to do dalszego rozwoju. Buziaki, Ewelina